Downloaden van YouTube opnamen doe ik op mijn laptop wel. de updates komen ooit op een punt dat de download functie minder belangrijk zal zijn dan de...
Balen, maar deels ook begrijpelijk van Google. Hoe mooi ook, MS versie blijft een 3rd party app.Net als al die anderen. Welliswaar beter, maar toch....
Op mijn laptop geef ik de voorkeur aan desktop omgeving en het startmenu. Lekker compact in 2 klikken naar mijn programma. In metro moet ik eerst van...
In apparaat beheer kijken wat erbij komt op het moment dat je de Lumia aansluit. Mogelijk "Onbekend apparaat" (?) door verkeerde driver (installatie)...
Als je het nog niet geprobeerd hebt; misschien idee om het gewoon een dag opzij te leggen tot de batterij echt leeeeeeg is. Daarna opnieuw opladen en...
Dat was inderdaad ook wat ik dacht. Maar "jammer genoeg" weet ik allang dat daaronder nog meer te zien is. En wil juist die loze zwartruimte bovenin...
Veel tiles hier, 37 stuks om precies te zijn. Maar de meesten statisch (door ze klein te maken). Zelfs de "Personen" tile heb ik klein gemaakt, vond...