De Russische website WP7forum.ru heeft screenshots en details bekend gemaakt over de volgende update van Windows Phone: Tango.
Het was al bekend dat deze update met name... [Lees meer op ons blog]
De Russische website WP7forum.ru heeft screenshots en details bekend gemaakt over de volgende update van Windows Phone: Tango.
Het was al bekend dat deze update met name... [Lees meer op ons blog]
Ik ben niet positief, maar we wachten het allemaal wel af!![]()
Ik denk dat je bedoeld Level 2. Een high end WP7 toestel kan veel meer, uit mijn hoofd level 3 tot Level 4.Nog een beperking die aan het licht kwam was dat videostreams maximaal 4 MB/s mogen zijn en alleen encoding van H264.v2 video’s zal mogelijk zijn
We moeten onthouden dat Tango waarschijnlijk bedoeld is voor de low-end toestellen, en dat dit soort beperkingen noodzakelijk is om het werkend te krijgen op goedkope hardware.
Probleem waar ik een beetje mee stoei is hoe je het onderscheid bij het grote publiek uitlegt: het ene toestel kan iets wel en dat andere niet. Toch staat er overal WP7 op. Dat kan verwarrdend worden.
Jaap
beetje vreemd, dat men screenshots heeft gemaakt op 2 verschillende toestellen, lijkt me meer een fraai staaltje fotoshop, dan werkelijkheid.
*bekijkt de \"app-not-available\" screenshot*
Als Microsoft slim is, zouden ze op basis van hardware ID de marketplace kunnen filteren, op die manier is dan alleen zichtbaar wat op je toestel draaid.
Ik denk dat dit voor de niet techneuten onder ons een hoop verwarring weg haalt.
Bladwijzers